Talentovaný saxofonista Ondřej Štveráček patrí už celé desaťročia k najvýraznejším postavám nastupujúcej jazzovej generácie v Česku. Je kmeňovým hráčom orchestra Gustava Broma, pravidelne spolupracuje s Radovanom Tariškom, Ryanom Carniauxem a ďalšími výraznými hráčmi pohybujúcimi sa v stredoeurópskom regióne aj mimo neho ako sú Jerry Bergonzi, George Mraz, Dennis Rowland, Philip Harper, Uwe Plath, Ryan Carniaux, Erik Doelman, Udo Van Boven, Igor Buttman, Mel Canady, Peter Beets, Stepan Markovic, Jonathan Crossley, Erik Rothenstein, Lubos Šrámek, Klaudius Kovac, David Dorůžka, Angelko Stupar, Milan Nikolic, Juraj Bartos, Oskar Rózsa, Jaromír Honzák a ďalšie. Vedľa aktivít sidemana však usilovne rozvíja svoj vlastný systém hry na saxofón neprehliadnuteľne inšpirovaný jazzovou tradíciou. Na svoje porovnávanie s Johnom Coltraneom je Štveráček možno už alergický, ale sa mu nemôže vyhnúť. Coltranův koncept tzv Sheets of Sound presakuje Štveráčkovým frázováním a jeho tónový výber sa bez pochýb inšpiruje u toho istého zdroja. Ondřej Štveráček má s jazzovou legendou spoločné i dokonale zvládnuté jazzové remeslo, neprekvapí ho akékoľvek, hoci aj krkolomne uponáhľané tempo, vysporiada sa s ľubovoľne komplikovanou harmóniou či metrom. Ostatne kto by mohol komukoľvek vyčítať, že sa učí od jednej z najvýraznejších postáv histórie jazzu? V posledných rokoch sa však vo Štveráčkovej hre neodbytne derie na povrch jeho vlastná hudobnícka osobnosť, z čoho ťaží ako on sám, tak jeho poslucháči. S vlastnou kapelou aktuálne pripravuje profilový album a brázdi všetky dôležité jazzovej destinácie strednej Európy. Štveráčkov súčasný pohľad na jazz pomáhajú zhmotniť ozajstní jazz majstri nastupujúcej generácie.